- Úvod
- OBCHODNÍ INFORMACE
- Reklamace
V případě jakýchkoliv problémů s našim zbožím, nás prosím neváhejte kontaktovat, telefonicky na čísle 606059406 alebo e-mailom info@blades.cz. Na vrácení nevyhovujícího zboží máte 30 denní lhůtu. Záruka na zboží v případě zjištěné závady je standardně 2 roky. Více v obchodních podmínkách zde (články 5 a 7). Formulář pro odstoupení od smlkouvy naleznete na jejich konci našich Obchodních podmínek.
Jak postupovat?
Pokud máte od zboží fakturu, pošlete nám prosím číslo faktury na naši mailovou adresu info@blades. Pokud ne, nic se neděje. Pošlete nám číslo vaší objednávky a my si ji dohledáme. V mailu prosím popište čeho se závada týká, spolu s číslem vašeho bankovního účtu a my vás budeme následně neprodleně kontaktovat. Popřípadě můžete využít také jednoduchý formulář pro reklamaci na konci našich Obchodních podmínek. Bez předchozího potvrzení reklamace a kontaktu z naší strany prosím nic neposílejte.
Jak bude reklamace pokračovat?
Zboží je potřeba skutečně dobře zabalit, aby nedošlo k jeho poškozením přepravcem. Poškozené nebo pomačkané balíky bohužel nepřebíráme a vracíme zpět zákazníkovi!
Pro zákazníky z ČR:
Jakmile budete mít zboží zabaleno a nachystáno k odeslání, dejte nám prosím vědět, kdy a kde máme zásilku vyzvednout. V daný den vás pak bude kontaktovat kurýr zásilkové služby, který od vás zásilku převezme a doručí na naši adresu.
Pro zákazníky z jiných zemí:
Vyčkejte na odpověď na váš mail týkající se reklamace. Zásilku s reklamovaným zbožím nám následně pošlete na adresu, která vám bude zaslána v potvrzovacím mailu.
Po přijetí zásilky s reklamovaným zbožím proběhne zhodnocení závady a kontaktování zákazníka s návrhem jejího řešení. Drtivá většina závad se týká pouze vzniku vůlí při použití meče v praxi, které jsou bez problémů řešitelné během dvou dnů, takže se určitě nemusíte obávat třicetidenní reklamační lhůty. Vždy se budeme snažit, aby se k vám opravené zboží nebo vrácená hotovost dostali co možná nejdříve.
Co když se nám nepodaří závadu odstranit?
V takovém případě vám budou veškeré náklady, které jste vynaložili na nákup vadného, a neopravitelného zboží vráceny v plné výši na účet, který jste nám zaslali v mailu o oznámení započetí reklamace, neprodleně od ukončení procesu reklamace. Tedy od okamžiku, kdy bude případná závada zboží zhodnocena jako neodstranitelná nebo uplynutím lhůty 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží.
O výsledku reklamace a zaslání zboží zpět na vaši adresu, případně vrácení vašich peněz budete předem informováni, prostřednictvím elektronické pošty na mailovou adresu, ze které nám bylo oznámení o reklamaci z vaší strany doručeno.
Eduard Valentík
se sídlem Dolní valy 650, 68801 Uherský Brod
IČ: 72421371
DIČ - CZ8107134607
Číslo bankovního účtu: 2619572001/5500