Logo
Nevíte si rady? Kdykoliv mi zavolejte.
Při nedostupnosti volám zpět!
0 ks
za 0,00 Kč
Vaše zbrojnice je prázdná
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
05.11.2019
Předvánoční sleva
     Vážení zákazníci. Jako každý rok i tento, vám přinášíme tradiční předvánoční slevu, abyste měli dostatek času si vše v klidu nakoupit, nemuseli č... číst celé
30.10.2019
4. a poslední díl série článků o sestavení meče Munenori z tamahagane
4. a poslední díl série článků o sestavení meče Munenori z tamahagane, naleznete na našem blogu zde. číst celé
22.10.2019
Diskuze k jednotlivým produktům
Zprovoznili jsme pro vás možnost diskuze u jednotlivých produktů, takže můžete směřovat vaše případné dotazy přímo zde. Z odpovědí na ně pak budou mít... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
30.10.2019
Jak se staví meč Munenori - Saya (4. část - závěr)
Závěrečný díl čtyřdílné série článků o stavbě repliky samurajského meče zn. Munenori z tamahagane. číst celé
16.10.2019
Jak se staví meč Munenori - Tsuka (3. část)
3. díl série článků "Jak se staví meč Munenori", tentokrát věnovaný kompletaci tsuky číst celé
04.10.2019
Jak se staví meč Munenori - Dopasování jednotlivých částí (2. část)
Pokračování čtyřdílné série článků popisující sestavení meče zn. Munenori, zaměřující se tentokrát na dopasování jednotlivých částí před jeho kompleta... číst celé
Zobrazit všechny články

 

 

Reklamace

     V případě jakýchkoliv problémů s našim zbožím  nás prosím neváhejte kontaktovat. Na vrácení nevyhovujícího zboží máte 30 denní lhůtu. Záruka na zboží v případě zjištěné závady je standardně 2 roky. Více v obchodních podmínkách zde.

 

Jak postupovat?

     Pokud máte od zboží fakturu, pošlete nám prosím číslo faktury na naši mailovou adresu info@blades. Pokud ne, nic se neděje. Pošlete nám číslo vaší objednávky a my si ji dohledáme. V mailu prosím popište čeho se závada týká a my vás budeme následně neprodleně kontaktovat. Bez tohoto potvrzení z naší strany prosím nic neposílejte.

 

Jak bude reklamace pokračovat?

     V příloze potvrzujícího mailu vám zašeleme štítek, který si vytisknete a nalepíte na zásilku s reklamovaným zbožím. Zboží je potřeba skutečně dobře zabalit, aby nedošlo k jeho poškozením přepravcem. Poškozené nebo pomačkané balíky bohužel nepřebíráme a vracíme zpět zákazníkovi. Poté jen zásilku předáte v kterékoliv pobočce Zásilkovny, která dovoluje podání zásilky. Žádná fronta na poště, žádné vypisování adres, žádná platba. Jen vytisknete štítek, nalepíte a podáte zásilku.

     Následně proběhne zhodnocení závady a kontaktování zákazníka s návrhem jejího řešení. Drtivá většina závad se týká pouze vzniku vůlí při použití meče v praxi, které jsou bez problémů řešitelné během dvou dní, takže se určitě nemusíte obávat třicetidenní reklamační lhůty. Vždy se budeme snažit, aby se k vám opravené zboží nebo vrácená hotovost dostali co možná nejdříve.

Podléháme EET. V případě osobního převzetí zboží a platby v hotovosti vám bude vystavena účtenka a platba elektronicky zaevidována u správce daně.

Najdete nás na Facebooku

Kde nás najdete?
Nevlastníme kamennou prodejnu. Návštěvu, případně osobní převzetí zboží je nutno domluvit nejméně 14 dní předem. Děkujeme za vaše pochopení.

 
Kontaktujte nás
Eduard Valentík
Eduard Valentík
Při nedostupnosti volám zpět!
2010-2019 Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.