Logo
Nevíte si rady? Kdykoliv mi zavolejte.
Při nedostupnosti volám zpět!
0 ks
za 0,00 Kč
Vaše zbrojnice je prázdná
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
21.07.2020
Nový článek na blogu!
Jak se vyznat v parametrech čepelí samurajských mečů číst celé
15.06.2020
Slevy 10% na vybrané produkty do konce června!
Počínaje dnešním dnem vám přinášíme 10% slevu na vybrané meče. Sleva bude platná do konce července s tím, že zákazníci kteří u nás již nakoupili někte... číst celé
20.05.2020
Nové meče s masivnější čepelí!
Opět vám přinášíme několik novinek, tentokrát v kategorii „Plně funkčních mečů“. Na základě četných žádostí našich zákazníků jsme nechali vyrobit něko... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
21.07.2020
Jak se vyznat v parametrech čepelí samurajských mečů
Článek věnující se parametrům čepelí samurajských mečů typu katana. Jak tloušťka a šířka čepele ovlivňují vlastnosti meče. číst celé
05.02.2020
Druhy ocelí pro výrobu samurajských mečů a jejich vlastnosti
Přehled nejčastěji používaných ocelí pro výrobu replik samurajských mečů. Vlastnosti, možnosti, srovnání. číst celé
26.12.2019
Stanovení délky meče
Stanovení délky meče při jeho výběru vzhledem k tělesným proporcím. číst celé
Zobrazit všechny články

 

 

Reklamace

     V případě jakýchkoliv problémů s našim zbožím  nás prosím neváhejte kontaktovat. Na vrácení nevyhovujícího zboží máte 30 denní lhůtu. Záruka na zboží v případě zjištěné závady je standardně 2 roky. Více v obchodních podmínkách zde.

 

Jak postupovat?

     Pokud máte od zboží fakturu, pošlete nám prosím číslo faktury na naši mailovou adresu info@blades. Pokud ne, nic se neděje. Pošlete nám číslo vaší objednávky a my si ji dohledáme. V mailu prosím popište čeho se závada týká a my vás budeme následně neprodleně kontaktovat. Bez tohoto potvrzení z naší strany prosím nic neposílejte.

 

Jak bude reklamace pokračovat?

     V příloze potvrzujícího mailu vám zašeleme štítek, který si vytisknete a nalepíte na zásilku s reklamovaným zbožím. Zboží je potřeba skutečně dobře zabalit, aby nedošlo k jeho poškozením přepravcem. Poškozené nebo pomačkané balíky bohužel nepřebíráme a vracíme zpět zákazníkovi. Poté jen zásilku předáte v kterékoliv pobočce Zásilkovny, která dovoluje podání zásilky. Žádná fronta na poště, žádné vypisování adres, žádná platba. Jen vytisknete štítek, nalepíte a podáte zásilku.

     Následně proběhne zhodnocení závady a kontaktování zákazníka s návrhem jejího řešení. Drtivá většina závad se týká pouze vzniku vůlí při použití meče v praxi, které jsou bez problémů řešitelné během dvou dní, takže se určitě nemusíte obávat třicetidenní reklamační lhůty. Vždy se budeme snažit, aby se k vám opravené zboží nebo vrácená hotovost dostali co možná nejdříve.

Podléháme EET. V případě osobního převzetí zboží a platby v hotovosti vám bude vystavena účtenka a platba elektronicky zaevidována u správce daně.

Najdete nás na Facebooku

Kde nás najdete?
Nevlastníme kamennou prodejnu. Návštěvu, případně osobní převzetí zboží je nutno domluvit nejméně 14 dní předem. Děkujeme za vaše pochopení.

 
Kontaktujte nás
Eduard Valentík
Eduard Valentík
Při nedostupnosti volám zpět!
2010-2019 Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.