Logo
Nevíte si rady? Kdykoliv mi zavolejte.
Při nedostupnosti volám nazpět
0 ks
za 0,00 Kč
Vaše zbrojnice je prázdná
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
06.03.2023
Novinky v roce 2023!
     Na co se můžete těšit v průběhu tohoto roku na eshopech Blades.cz a Blades.sk? Prakticky vše se bude více či méně točit kolem mečů naší značky Mu... číst celé
16.10.2021
Provedení tsukamaki
Dnes jsme do naší nabídky opět přidali možnost provedení tsukamaki v nejrůznějších stylech. I když eshop tyto služby samostatně nějakou dobu oficiálně... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
05.03.2022
Omote a Ura
Definice stran omote a ura spolu s informacemi o tom, co ze stanovení těchto stran vyplývá pro jednotlivé části samurajského meče. číst celé
20.05.2021
Přestavba meče pro kamaráda
Popis přestavby meče pro jednoho mého dobrého kamaráda a současně jednoho z prvních zákazníků našeho eshopu. číst celé
12.02.2021
Meč "pro Mulan"
Přestavba repliky Čínského meče na přání fanouška filmu Mulan. číst celé
Zobrazit všechny články

 

 

Reklamace

     V případě jakýchkoliv problémů s našim zbožím, nás prosím neváhejte kontaktovat, telefonicky na čísle 606059406 alebo e-mailom info@blades.cz. Na vrácení nevyhovujícího zboží máte 30 denní lhůtu. Záruka na zboží v případě zjištěné závady je standardně 2 roky. Více v obchodních podmínkách zde (články 5 a 7). Formulář pro odstoupení od smlkouvy naleznete na jejich konci našich Obchodních podmínek.

 

Jak postupovat?

     Pokud máte od zboží fakturu, pošlete nám prosím číslo faktury na naši mailovou adresu info@blades. Pokud ne, nic se neděje. Pošlete nám číslo vaší objednávky a my si ji dohledáme. V mailu prosím popište čeho se závada týká, spolu s číslem vašeho bankovního účtu a my vás budeme následně neprodleně kontaktovat. Popřípadě můžete využít také jednoduchý formulář pro reklamaci na konci našich Obchodních podmínek. Bez předchozího potvrzení reklamace a kontaktu z naší strany prosím nic neposílejte.

 

Jak bude reklamace pokračovat?

     Zboží je potřeba skutečně dobře zabalit, aby nedošlo k jeho poškozením přepravcem. Poškozené nebo pomačkané balíky bohužel nepřebíráme a vracíme zpět zákazníkovi!

 

 Pro zákazníky z ČR:

Jakmile budete mít zboží zabaleno a nachystáno k odeslání, dejte nám prosím vědět, kdy a kde máme zásilku vyzvednout. V daný den vás pak bude kontaktovat kurýr zásilkové služby, který od vás zásilku převezme a doručí na naši adresu.

 

Pro zákazníky z jiných zemí:

     Vyčkejte na odpověď na váš mail týkající se reklamace. Zásilku s reklamovaným zbožím nám následně pošlete na adresu, která vám bude zaslána v potvrzovacím mailu.

     Po přijetí zásilky s reklamovaným zbožím proběhne zhodnocení závady a kontaktování zákazníka s návrhem jejího řešení. Drtivá většina závad se týká pouze vzniku vůlí při použití meče v praxi, které jsou bez problémů řešitelné během dvou dnů, takže se určitě nemusíte obávat třicetidenní reklamační lhůty. Vždy se budeme snažit, aby se k vám opravené zboží nebo vrácená hotovost dostali co možná nejdříve.

 

Co když se nám nepodaří závadu odstranit?

V takovém případě vám budou veškeré náklady, které jste vynaložili na nákup vadného, a neopravitelného zboží vráceny v plné výši na účet, který jste nám zaslali v mailu o oznámení započetí reklamace, neprodleně od ukončení procesu reklamace. Tedy od okamžiku, kdy bude případná závada zboží zhodnocena jako neodstranitelná nebo uplynutím lhůty 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží.
O výsledku reklamace a zaslání zboží zpět na vaši adresu, případně vrácení vašich peněz budete předem informováni, prostřednictvím elektronické pošty na mailovou adresu, ze které nám bylo oznámení o reklamaci z vaší strany doručeno.

 

Eduard Valentík

se sídlem Dolní valy 650, 68801 Uherský Brod

IČ: 72421371

DIČ - CZ8107134607

Číslo bankovního účtu: 2619572001/5500

Podléháme EET. V případě osobního převzetí zboží a platby v hotovosti vám bude vystavena účtenka a platba elektronicky zaevidována u správce daně.

2010-2023 Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz